תקנון האתר
אודות
חברת ZAGA, מתמחה ומייצרת מעל 60 שנה פינות אוכל.
ההתחייבות והמחויבות שלנו היא לרענן ולחדש את קולקציות פינות האוכל, על מנת שכול אחת ואחד מכם, ימצא את פינת האוכל האהובה עליו, פינת אוכל שמתאימה לאופי ולסגנון החיים של בני הבית, פינת אוכל שמשתלבת בחלל, פינת אוכל שמתכתבת עם סגנון העיצוב הנבחר.
בזכות בחירה דקדקנית בחומרי הגלם הטובים ביותר, המכונות החדישות ביותר ובזכות צוות עובדים מיומן, הביקוש לפינות האוכל של ZAGA – הולך וגובר ואף פורץ את גבולות המדינה. כיום, בנוסף ל-12 סניפים הפזורים ברחבי הארץ החברה מספקת שולחנות אוכל למספר מדינות באירופה ובארה"ב.
כל פתרונות האירוח של ZAGA מבוססים על הניסיון שצברנו ועל מחקרים מעמיקים בנוגע להתאמת פינת האוכל לצרכים, לטעם ולאופי של קהלי היעד השונים. פינות האוכל של ZAGA הן איכותיות, מודולריות, קלות לתפעול, מתאימות לחללים קטנים וגדולים כאחד ולאירוח של 4 עד 30 סועדים!
לאחרונה, השקנו בZAGA מותג חדש בשם ZAGAMIX. ZAGAMIX הוא מותג אונליין של חברת ZAGA, תחתיו תוכלו לרכוש רהיטים משלימים לחלל האירוח שלכם דרך האתר שלנו. הריהוט בZAGAMIX הוא מעוצב בעל סטייל צעיר וייחודי במחירים אטרקטיבים במיוחד!
מוזמנים להיכנס ולהתרשם ממגוון המוצרים : מוצרי ZAGAMIX
סניפים
חברת ZAGA מונה 12 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ . נציגי המכירות ומעצבי החברה המקצועיים שלנו, עומדים לרשותכם בכל הסניפים, ללמוד את צורככם וטעמכם ובהתאם להציע את מגוון פינות האוכל שלנו. מגוון המוצרים מוצג פיזית בתצוגות סניפי הרשת.
משרדי החברה הראשיים ממוקמים באזור תעשיה חבל מודיעין ברח' החרוב 4, טלפון: 03-9034777.
מח' תיאום אספקות
המח' ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה ועומדת לרשות ציבור הלקוחות, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00, תפקידה הוא לתאם לנוחיותכם ובמידה האפשרית את מועד האספקה וההרכבה.
התיאום נעשה לשעות הבוקר או אחה"צ במרווחי זמן המתנה מקובלים של שעתיים.
המובילים / אנשי השירות הינם קבלנים עצמאיים ומקצועיים אשר עובדים עם חברת ZAGA באופן בלעדי שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה, ההרכבה והכרת פינות האוכל של ZAGA, על בוריים.
במידה ותרצו לפנות פינות אוכל ישנות מהבית, יש לתאם מולם את עלות הפינוי.
מח' שירות לקוחות
מח' שירות לקוחות, עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א'-ה' ובין השעות 9:00-14:00. ניתן לפנות אליהם באמצעות הסניפים, הטלפון ואתר האינטרנט שלנו. הננו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 72 שעות מרגע הגעתה.
מח' שירות לקוחות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם להמשך טיפול ולהשגת שביעות רצונכם במידה האפשרית.
במידת הצורך, תיפתח קריאת שירות אשר תטופל עפ"י תנאי תעודת האחריות ואמנת השירות של חברת ZAGA וכמתחייב עפ"י חוקי הגנת הצרכן.
מזכירות החברה
עומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00, לתמיכה בכל דבר ועניין שלא טופל או נפתר באמצעות סניפי הרשת או שאר מחלקות החברה.
תהליך ההזמנה בסניפים
במידה וביקרתם באחד מסניפנו וכאשר בחרתם את המוצר התואם לצרכיכם, טעמכם ותקציבכם, תוזמנו לחתום על כתב הזמנה בו ירשמו פרטיכם, פרטים מדויקים של המוצרים אותם הזמנתם, תנאי תשלום ומחירי ההובלה וההרכבה.
בעת ביצוע ההזמנה, יבקשו נציגי המכירות את תשומת ליבכם לפרטים כמו התאמת מידות המוצרים שהזמנתם לחלל החדר בבית. יחד עם זאת, האחריות להתאמת המידות וההובלה וההרכבה חלים על הלקוח.
מדיניות החזרות וביטולים/הובלה והרכבה
- ביטול עסקה לפני שליחת המוצר – החברה תחזיר למזמין את המוצר ואת הכספים בגין העסקה המבוטלת כולל דמי המשלוח ששילם. יחד עם זאת יודגש, כי שווי החזר הכספי כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
- לאחר אספקה של מוצר שנרכש באחד מסניפי הרשת וחתימה של הלקוח על תעודת המשלוח לא תינתן האפשרות לביטול עסקה. ביטול עסקה שנעשתה באתר האינטרנט לאחר שליחת המוצר אל המזמין, תתאפשר תוך 14 ימים בלבד מקבלתם ע"י הלקוח ובתנאי ואין מדובר בהזמנה מיוחדת והמוצרים תקינים, באריזתם המקורית, ולא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח ונמצאים במקום אליו סופקו בלבד. במקרה זה, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ₪ הזול מבניהם, על המזמין להחזיר את המוצר למרלו"ג החברה או באמצעות מובילי ZAGA בהתאם למחירון הובלה והרכבה. ביטול העסקה על ידי המזמין תעשה באמצעות יצירת קשר טלפוני לטלפון 03-9034777 או באמצעות שליחת מייל לכתובת הדוא"ל info@zaga.co.il או באמצעות האתר co.il וכל זאת בהשארת פרטי המזמין ומספר ההזמנה שסופק במעמד ההזמנה ו/או קבלה/חשבונית.
- יחד עם זאת, אם המוצר ימצא פגום ו/או ניזוק אזי לא יוחזרו מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון וזה ועל פי הדין.
- מוצרים המוזמנים בהתאמה אישית של מידות ו/או בדים, ואינם מוצרי מלאי – אין כל אפשרות להחזרה ו/או ביטול עסקה, ו/או שינוי הזמנה. כמו כן, לא ניתן לבטל ו/או להחזיר מוצר אשר נרכש בתנאים מיוחדים מתצוגות או מעודפים.
- כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
- כל לקוח אשר רכש מוצרים של החברה מתחייב לחתום על כלל המסמכים שיידרש לצורך השלמת העסקה – לרבות אישור על קבלת הזמנה מידי המוביל ו/או אחר. לקוח אשר יסרב, מכל סיבה שהיא, לחתום על טופס זה יראו אותו כמי שחתם על המסמך וכי אין לו כל טענות בגין המוצר שקיבל ויתר התנאים המופיעים בתקנון זה.
- כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח כאמור תיטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח. לקוח אשר חתם כאמור על טופס קבלת ההזמנה הינו הוכחה כי בדק הלקוח את המוצר וכי הינו שלם ומתאים לצרכיו. לקוח כאמור, אשר לא יטען טענת פגם עם קבלת המוצר ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר ראוי ונטל ההוכחה כי הפגם לא נעשה על ידו לאחר קבלת המוצר יהא עליו.
- במקרה של הובלה ו/או הרכבה עצמית על ידי הלקוח, האחריות לתקינות הרכיבים והמוצר היא של הלקוח. אם בטרם ההובלה וההרכבה, בעת פתיחת האריזה, מתגלה פגם ייצור כלשהו, יש לתעד וליצור קשר עם החברה באופן מידי. כיו"ב האחריות לא תחול על פגמים שנגרמו במהלך או כתוצאה מהובלה או הרכבה עצמית.
- החברה רשאית בכל עת שלא לקבל טענת פגם באם לא נטענה כאמור בהזדמנות הנ"ל. החברה מבקשת מקהל לקוחותיה לבדוק את המוצר שנרכש בזמן קבלתו ובטרם החתימה על טופס קבלת המוצר.
זמן אספקה
מוצרים אשר נרכשו בסניפים:
למוצרים אשר מוזמנים בהתאמה אישית, זמן האספקה הינו 120 ימי עסקים. פרטים מדויקים יצוינו על גבי ההזמנה.
למוצרים הקיימים במלאי החברה – זמן האספקה הינו עד 21 ימי עסקים.
בכל מקרה, בעת ביצוע ההזמנה, זמן האספקה המשוער ירשם על גבי טופס ההזמנה.
איחור / עיכוב בזמן אספקה עד 14 ימי עסקים מהיום המצוין על גבי ההזמנה, לא ייחשב כהפרה.
למוצרים אשר הוזמנו באתר :
למוצרי ZAGA – עד 21 ימי עסקים כתלוי מלאי.
למוצרי ZAGAMIX – עד 5 ימי עסקים לישובים שבין באר שבע לחיפה. מבאר שבע דרומה ומחיפה צפונה יתכנו עיכובים קלים בזמני האספקה.
*הזמנות שבוצעו לאחר השעה 15:00 יקלטו ביום העסקים הבא.
תיאום אספקה
עם הגעת מועד אספקת המוצרים, מח' תיאומים תיצור עמכם קשר לצורך קביעת מועד האספקה המתאים לכם, במידת האפשר. אם טרם השלמתם את תשלום כלל עלות ההזמנה, תוזמנו לסניף בו ביצעתם את ההזמנה, על מנת להשלים את תשלום ההזמנה לפני מועד האספקה.
הזמנה שלא שולמה במלואה לא תסופק.
תנאי תשלום
אמצעי התשלום המקובלים בסניפים הם כרטיסי אשראי, צ'קים ומזומן.
באתר האינטרנט התשלום הוא בכרטיסי אשראי או בהזמנה טלפונית.
מבצעים
מעת לעת מציעה חברת ZAGA, מבצעים עונתיים, מבצעי השקה, מבצעי עודפים ועוד. לקוח שרכש מוצר ממלאי שוטף, אשר טרם סופק ובו בעת הציעה חברת ZAGA, מחירים טובים יותר מאלה בהם רכש, יהיה זכאי הלקוח להשוות את תנאי רכישתו לתנאי המבצע שבתוקף.
אפשרות זו, אינה תקפה היה והמוצר סופק או אם מדובר במוצר מתצוגה / עודפים או מוצר הנקנה בהתאמה אישית של מידות ו/או בדים.
תעודת אחריות ואופן השימוש במוצרי החברה
עם אספקת הרהיטים שרכשתם, תקבלו תעודת אחריות כוללת של חברת ZAGA וגלויה עם הנחיות לשמירה על הריהוט לאורך זמן.
האחריות הינה לתקופה של שנה ממועד אספקת המוצר וכפופה לתנאים הבאים :
- הפגם לא נגרם בזדון או ברשלנות חמורה .
- השימוש במוצר או בחלקיו היה סביר ורגיל .
- הפגם אינו נובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר .
- לא נעשה ניסיון לתיקון הפגם על ידי גורם כלשהו מלבד נציג מוסמך מטעם ZAGA
- הפגם לא נגרם כתוצאה משימוש בחומר לא מתאים או פגום או מקולקל, או כתוצאה מנזקי מים או נוזלים .
- הפגם לא נגרם כתוצאה מטיפול בחומר לא מתאים , כתמי מזון, נזקי אש, חבלה, נזק מכני, מתיחה, חתך, גזיר, פגעי קרני שמש, חומרים כימיים, לחות, שבר, פגיעה מכוונת , או שאינה מכוונת וכיו"ב .
- במוצרים להרכבה עצמית הפגם לא נגרם במהלך הרכבת המוצר או כתוצאה מהרכבה לא – נכונה .
- הפגם לא נגרם במהלך הובלה עצמית של המוצר .
- בכל מקרה השירות יינתן במחסני חברת ZAGA וזאת על חשבונו של הלקוח.
- האחריות אינה תקפה לגבי מוצרים שנקנו מתצוגה.
- במקרים שתחליט החברה לשלוח נציג מטעמה לבית לקוח ויתברר שהנזקים נגרמו הם שלא כמצוין לעיל, יישא הלקוח בהוצאות ביקור הנציג על סך של 390 ₪ אשר לא יכללו את עלות תיקון הנזק ו/או החלפת המוצר הניזוק.
- במקרים בהם תחליט החברה לתת שירות ללא תשלום יטופל/יוחלף אותו החלק שבו קיים הליקוי.
- למוצרי סוף מלאי לא תינתן אחריות.
למען הסר ספק, מובהר כי למעט האחריות כמפורט לעיל לתיקון מוצר, החלפתו או מתן שובר זיכוי בגינו כאמור לעיל, לא תחול על " ZAGA " כל אחריות מכל סוג שהוא והיא לא תחויב בכל תשלום אחר או נוסף בקשר למוצר. נזקים והוצאות שנגרמו בגין או בקשר אליו ZAGA לא תפצה, בכל מקרה, על נזק עקיף ו/או על הפסד כספי נלווה ולא תישא בכל אחריות אחרת, בין מפורשת ובין משתמעת .
עוד מודגש כי בכל מקרה הסף העליון לאחריות ZAGA שווה לסכום ששולם לה בגין המוצר .
מחירון הובלה והרכבה :
שולחן גדול- דון/וגאס/הרקולס/טיטאניק/ספרינג – 400 ₪.
שולחן- 320 ₪.
שולחן ללא הגדלות וגם שולחן גן (אונליין בלבד) – 180 ₪
כיסא בודד לבית הלקוח- 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪).
קונסולה נפתחת – 290 ₪
ספסל נפתח- 200 ₪.
ספסל רגיל (אונליין בלבד) – 140 ₪
טבורט (אונליין בלבד) – 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪).
הדום (אונליין בלבד) – 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪)
שולחן סלון גדול (אונליין בלבד) – 220 ₪
שולחן סלון קטן (אונליין בלבד) – 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪)
שולחן קפה (אונליין בלבד) – 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪)
שידת צד (אונליין בלבד) – 35 ₪ (מינימום עלות הובלה והרכבה 140 ₪)
שידה (אונליין בלבד) – 290 ₪
ארון אחסון (אונליין בלבד) – 320 ₪
ריהוט גן (תמחור לפי כיסא, שולחן אונליין וספסל רגיל בהתאם)
מעל קומה 3 (ללא מעלית)- תוספת של 50 ₪ לכל קומה (תשלום בבית לקוח – ישירות לחברת ההובלה).
ההובלה כוללת אספקה לבית הלקוח, המתאפשרת דרך מעבר בכניסה הראשית. במידה ויידרש מנוף, התשלום יתבצע ע"י הלקוח בנוסף למחיר ההובלה בקיזוז 100 ₪.
לא תעשה כל פעולת הרכבה של שידות/ארונות לקירות על ידי המובילים.
*מינימום הובלה והרכבה 140 ₪.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי ללא עלות מהמרכז הלוגיסטי שלנו בכתובת החרוב 1, פארק תעשיות חבל מודיעין.
האיסוף יעשה בתיאום מראש בטלפון : 073-702-44-43
*איסוף עצמי אינו כולל את הרכבת המוצר ע"י החברה
*לחלק מהמוצרים ניתן לבצע משלוח בלבד (ללא הרכבה) בעלות של 49 / 79 ש"ח (מצוין בעמוד מוצר)
מחירון הובלה לישובי קצה:
אשכול / רמת נגב | 150 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 400 ₪ |
גולן / הגליל העליון / מבואות החרמון / מגילות ים המלח / ערבות הירדן | 150 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 450 ₪ |
מטה אשר / מעלה יוסף / עמק הירדן / עמק המעיינות | 100 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 350 ₪ |
מרום הגליל | 100 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 400 ₪ |
שומרון / גליל מערבי | 150 ₪ תוספת להובלה |
חברון / קרית ארבע | 200 ₪ תוספת להובלה |
מצפה רמון | 200 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 450 ₪ |
ערד | 200 ₪ תוספת להובלה. מינימום הובלה 350 ₪ |
הערבה התיכונה / חבל אילות / תמר / אילת | אין הגעה |
מינימום הובלה- תקף רק למוצרים שמחיר ההובלה שלהם + התוספת לא מגיעים למינימום
קניין רוחני
כל זכויות הקניין הרוחני של ZAGA, לרבות בגין עיצובו הגרפי של האתר, האתר עצמו, כתובתו, קוד המקור שלו, התמונות, בסיסי הנתונים, פרטי המוצרים וכל פרט הקשור בהפעלתו, הינם רכושה הבלעדי של ZAGA.
אין להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשכפל, לתרגם או לשווק מידע כלשהו מן האתר (לרבות תמונות , טקסט, סימני מסחר, שם המותג, קוד המקור, בסיס נתונים, רשימת מוצרים וכיוצא באלה) ללא קבלת רשותה המפורשת של ZAGA.