מתקשרים ומזמינים בטל׳ 073-75-999-53

עגול או מרובע: איזה שולחן הכי מתאים לפינת האוכל שלכם?

החלק החשוב ביותר בכל חדר אוכל הוא ללא ספק שולחן האוכל עצמו ובנושא הזה נראה שיש ויכוח מתמיד בין חובבי שולחנות האוכל המלבניים, לבין מצדדי שולחנות האוכל העגולים. אז הנה סקירה קצרה על כל אחד מסוגי השולחנות ומקווים שהמידע יעזור לכם בקבלת ההחלטה.

שולחנות אוכל מלבניים

שולחנות אוכל מלבניים הם הבחירה הפופולרית ביותר עבור פינות אוכל ונחשבים לבחירה הקלאסית מזה מאות שנים.
לשולחנות אוכל מלבניים מעלות רבות: הם מכילים מקום רב יותר להנחת כלים ולרוב גם מתאימים לכמות רבה יותר של אנשים. כמו כן שולחנות אוכל מלבניים תמיד נראים מרשימים, הם מתאימים מאוד לחדר אוכל בעל מבנה מלבני והישיבה מסביב לשולחן מלבני נותנת תחושה מאוד משפחתית וביתית. כאשר מבנה החדר פחות צר וארוך ניתן למקם את שולחן האוכל המלבני במספר אזורים שונים של החלל, כמו למשל להצמיד אותו לקיר או לקרב אותו אל החלון.

שולחנות אוכל עגולים

שולחנות אוכל עגולים נעשו פופולריים בעשורים האחרונים והביאו איתם חידוש מרענן בכך שאפשרו לאנשים לייצר אמירה אמנותית יותר בחלל פינת אוכל שלהם. 

שולחנות עגולים יכולים להתאים את עצמם לכל מבנה של חלל, הקו העגול משתלב נהדר הן בחדרים מלבניים והן בחדרים מרובעים, ולעיתים קרובות לשולחנות העגולים יש רגל מרכזית אחת במקום ארבע רגליים, מה שמוסיף לחדר מראה אלגנטי במיוחד. עוד יתרון משמעותי של שולחנות האוכל העגולים הוא שהם מעודדים אינטראקציה חופשית בין כל המסובים, כל אחד יכול לשמוע את האחרים וליצור עם כולם קשר עין, כך שאף אחד מהמסובים לא מרגיש מנותק, בפינה. בנוסף לכך, הגישה לכלי ההגשה שעל השולחן העגול נוחה יותר לכולם, ואין צורך לבקש מאחרים להפסיק לרגע לאכול או לשוחח, על מנת להעביר אלינו כלים מרוחקים. וכמובן – שולחנות עגולים הם נטולי פינות חדות ולכן בטיחותיים יותר בקרבת ילדים פעלתנים. 

אז למה אתם מתחברים יותר באופן אישי? לשולחנות אוכל עגולים או למלבניים? בכל מקרה שיהיה לכם בהצלחה ובהנאה בבחירת שולחן האוכל, תתחדשו ומאחלים לכם הרבה רגעים משפחתיים מאושרים מסביבו. פנו לחברת זאגה לפרטים נוספים אודות פינות אוכל.

עגלת הקניות
לא נמצאו מוצרים בעגלה.
סכום ביניים
0
להמשך רכישה