מתקשרים ומזמינים בטל׳ 073-75-999-53

פינות אוכל מעוצבות – איך להוסיף טאץ' וסגנון ייחודי?

 שולחן עץ מרשים, כהה וכבד, וסט של כיסאות ומזנון תואמים – אולי גם לכם התיאור הזה מזכיר את ארוחות החג בילדות, אצל סבא וסבתא, אבל היום יש לנו הרבה יותר חופש בעיצוב פינות אוכל, וכל ה"תואם" הזה נראה לפעמים נוקשה ומיושן. שולחנות אוכל מעוצבים – ממה להתחיל?

אז קבלו כמה רעיונות ליצירת פינות אוכל מעוצבות במראה רענן וקליל שגם מקפיץ את הלוק של כל החלל וגם מתאים מאוד לאופי שלנו, הישראלים.

·         2-2, 2-4-2, 3-3 – לא זה לא אסטרטגיות הגנה והתקפה על מגרש הכדורגל אלא קומבינציות לשילוב כיסאות מסוגים שונים, חומרים שונים וצבעים שונים, מסביב לשולחן אוכל אחד. עדיין לא בטוחים? מוזמנים להציץ בשידורים החוזרים של "חברים" – זה עבד מאוד יפה בדירה של מוניקה ורייצ'ל אז אין שום סיבה לא לאמץ את הטרנד המקסים הזה גם אצלכם.

·         Same but Different  – עוד מוטיב לא שגרתי שמוסיף המון פלפל וסטייל לעיצוב פינות אוכל, הוא שילוב של כמה כיסאות מאותו הצבע אבל מסוגים שונים, סגנונות שונים וחומרים שונים. עצמו את העיניים ודמיינו – אתם יכולים לראות את זה? נכון, זה בהחלט לא מתאים לכל אחד, אבל זה בדיוק מה שייתן לכם את הטאץ' הייחודי. 

·         על הספסל – אם כבר התחלנו עם דימויים מעולם הספורט, מה דעתכם להושיב את בני הבית לאכול על ספסל? כן, ממש כמו בשולחנות הפיקניק, רק עם הרבה יותר שיק ונוחות כי יש היום ספסלים מעוצבים שתוכננו במיוחד עבור פינות אוכל, ואין ספק שיש להם "קטע" מיוחד.

·         שחור ולבן – החיים הם לא שחור ולבן אבל כשמדובר על פינות אוכל הניגודים דווקא יכולים להוסיף קצת דרמה ועניין. אז תחשבו על שילובים מפתיעים כמו צבעים מנוגדים של שחור ולבן, שולחן עגול וכסאות מודרניים בעלי קוים ישרים, או שילובי חומרים חמים וקרים.

·         ריפודים – כר נרחב לשינויים. אוהבים לשבת בנוחות על כסאות מרופדים? מעולה, אז למה שלא תיקחו את זה עוד צעד קדימה ותשחקו קצת עם שילובי הבדים? ריפודים צבעוניים ולאו דווקא זהים ואחידים, זו דרך מעולה לשמור על המסגרת וגם קצת לצאת מהקווים. 

 

פינות אוכל מעוצבות של זאגה ממתינות לכם עכשיו באולמות התצוגה שלנו, הגיעו אלינו בהקדם והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם שירות.

    

עגלת הקניות
לא נמצאו מוצרים בעגלה.
סכום ביניים
0
להמשך רכישה