מתקשרים ומזמינים בטל׳ 073-75-999-53

כסאות בר מעוצבים – איך בוחרים?

הם תמיד באופנה, תמיד נראים טוב ותמיד מצעירים את מראה החלל – כסאות בר הגבוהים, עם המראה האלגנטי והשיקי שלהם, הם אמירה עיצובית שאי אפשר להתעלם ממנה.

אז איך בוחרים כסאות בר מעוצבים ומה חשוב לבדוק לפני שמזמינים סט כסאות חדש?

מודדים – לפני שאתם מתחילים לבחור כסאות בר מעוצבים , מדדו את גובה שולחן אוכל או הדלפק שלכם, מרווח של 30 ס"מ בין גובה הכיסא למשטח האכילה יאפשר לסועדים לשבת ולאכול בנוחות.

ומה לגבי הרוחב? השאירו מרווח מספק בין כיסא לכיסא כדי שהסועדים יוכלו לגשת ולקום בחופשיות, מבלי להפריע ליושבים לצידם.

משענת גב – האם אתם מעדיפים כסאות בר עם משענת גב או בלעדיה? אם השולחן או הדלפק שלכם אינו מספיק גבוה, כדאי לתת ליושבים תמיכה נוספת ולבחור בכיסאות בר בעלי משענת.

משענות צד – אוהבים משענות צד? זה בהחלט מוסיף ממד של נוחות לכיסאות הבר הגבוהים שלכם אך יתכן ופחות יתאים אם החלל קטן וצפוף.   

חומרים – פלסטיק, מתכת, עץ, עור או סקאי? לכל אחד מהחומרים יתרונות וחסרונות הן מבחינת המראה והן בהיבט הפרקטי של קלות הניקוי. אז מה מתאים לכם יותר? כיסא מתכתי במראה מינימליסטי, כיסא פלסטיק במראה צעיר שגל קל מאוד לנקות או כיסא עץ הנותן תחושה של חמימות? דמיינו איזו אווירה אתם רוצים ליצור בחלל, והתאימו את החומרים לתחושה שאתם רוצים להשיג.

נוחות – כבר הזכרנו את הנקודה אבל בנושא החשוב הזה אי אפשר להגזים, אז למרות שלא מדובר כאן בכורסת טלוויזיה מפנקת, גם כסאות בר חייבים להיות מספיק נוחים לישיבה רציפה של חצי שעה לפחות. לכן הקדישו מחשבה למי הכיסאות מיועדים? האם הילדים יוכלו לעלות עליהם באופן עצמאי? והאם הם יצליחו לשמור על יציבותם גם כשישבו עליהם אנשים כבדי משקל?

עיצוב – כמו שכבר אמרנו קודם כסאות בר מעוצבים הם אמירה עיצובית, לכן בחרו כסאות בקו עיצובי שישתלב עם החדר ויקפיץ אותו. קו נקי, או מראה יותר קלאסי, מושב עגול או מרובע ורגליים דקות או מאסיביות – שימו לב לכל הפרטים האלו ודמיינו איך הם יראו, כשתציבו את כסאות לפינת אוכל החדשים שלכם.

עגלת הקניות
לא נמצאו מוצרים בעגלה.
סכום ביניים
0
להמשך רכישה